Conditii de retur a produselor
RETURUL PRODUSELOR ACHIZITIONATE IN REGIM ONLINE
Conform prevederilor art. 9 din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor In cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
In consecinta, in situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat in regim online de pe site-ul www.atreashop.ro, il puteti returna in termen de 14 zile calendaristice, conform regulilor de retur de mai jos:
a) Consumatorul are dreptul de a returna un produs in termen de 14 zile calendaristice fara a fi nevoit sa justifice aceasta decizie;
b) Termenul de 14 zile prevazut la lit. a) de mai sus se calculeaza de la data la care clientul a intrat in posesia fizica a produsului;
c) Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
-
-
- de a folosi modelul de formular de retragere anexat, prin completarea si trimiterea acestuia prin posta la sediul nostru din Otopeni, str. Ion Creanga, nr 10K, Ilfov sau pe cale electronica la adresa : contact@atrea.ro. Formularul de retur si bonul de retur pot fi descarcate de aici: BON RETUR / FORMULAR RETUR .
- de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, urmand sa primeasca confirmarea de primire a formularului/declaratiei sale de retragere din contract.
- de a completa si depune formularul de retragere direct la sediul nostru din Otopeni, str. Ion Creanga, nr 10K, Ilfov , odata cu returnarea produsului in cauza.
-
d) Obligaţiile ce revin clientului in cazul retragerii.
Dupa transmiterea formularului de retur conform prevederilor de la lit. c) de mai sus, clientul se va prezenta, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta ne-a comunicat decizia sa de retragere din contract, la sediul Atrea Romania, pentru returnarea produsului, cu factura si bonul fiscal primite la data achizitionarii produsului, cu formularul de retur si produsul respectiv.
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. De retinut ca dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii, etc.),vom putea decide, in urma evaluarii acestora, sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.
Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. In cazul in care clientul va alege ca Atrea Romania S.R.L. sa efectueze returul produselor, prin ridicarea produsului de la adresa clientului, costul acestui serviciu este de 1 leu/km, fara T.V.A., costul minim al unei curse in acest caz fiind de 50 lei, fara T.V.A.
e) Obligaţiile care ne revin in cazul retragerii.
Dupa receptionarea produsului returnat vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care veti fi de acord cu o alta modalitate de plata.
Totodata, in functie de optiunea clientului, acesta are posibilitatea sa aleaga un alt produs in loc de rambursarea sumei platite pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea produsului returnat este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.
f) Mentiuni speciale :
-
-
- Dreptul de retragere nu se aplica in cazul clientilor persoane juridice;
- Rambursarea sumelor de catre Atrea Roamnia, incasate prin OP, card bancar sau curierat, se face dupa receptionarea produselor de la client si dupa incasarea efectiva de catre Atrea Romania a pretului produselor respective, adica dupa ce acesta se regaseste in conturile Atrea Romania.
-
Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: contact@atrea.ro;